08 lipca 2015

Wyzwanie: 3 miesięczna kuracja suplementem diety MERZ SPEZIAL Dragees




HEJ!

W ostatnim czasie dostałam do testów suplement diety MERZ SPEZIAL. Gdy napisano do mnie w sprawie współpracy, która będzie polegała na napisaniu rzetelnej recenzji na temat produktu, nie wahałam się. Kilka lat temu, gdy stosowałam ten suplement bardzo mi pomógł, dlatego cieszę się, że mam okazję go przetestować. 

Czym właściwie jest MERZ SPEZIAL?

Jest to suplement diety, który zalecany jest w celu utrzymania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci.

Aktualnie moje włosy są w dość słabej kondycji przez rozjaśnianie i sombre, które w ostatnim czasie sobie zrobiłam. Troszeczkę więcej ich wypada niż zwykle, dlatego mam nadzieję, że 3 miesięczna kuracja poprawi ich kondycję.

Jeśli chodzi o skórę to boryka się ona z zaskórnikami, zarówno na twarzy jak i na plecach. Nie są może jakoś bardzo widoczne, ale bardzo mi przeszkadzają.

Od kiedy zaczęłam rzadziej malować paznokcie to bez przerwy się łamią. Mam nadzieję, że MERZ SPEZIAL pomoże im wrócić do dobrej kondycji.




Biotyna, witamina B2, niacyna oraz cynk zawarte w Merz Spezial  odżywiają skórę i pomagają zachować jej zdrowy wygląd. Z wiekiem tracimy w skórze kolagen- witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu prawidłowego funkcjonowania skóry.

Cynk i biotyna pomagają zachować zdrowe włosy. Na prawidłowy przebieg procesu tworzenia się włosa w cebulce mają wpływ aminokwasy: cysteina i metionina.

W Merz Spezial, dla prawidłowej budowy paznokci, szczególnie istotne są: cynk, żelazo, oraz aminokwasy zawierające siarkę, wchodzące w skład białka soi.



Cena regularna tego produktu to około 30-40 zł ( w zależności od apteki). Suplement również można kupić online. Merz Spezial stosujemy doustnie 1 drażetkę dwa razy dziennie. Opakowanie zawiera 60 drażetek i wystarcza na 30 dni.



Stosowałyście kiedyś Merz Spezial? :)